Czy Ty wciąż płacisz za efekty, których używasz? Stale rozrastająca się darmowa biblioteka Antelope Audio jest zawsze otwarta dla każdego z użytkowników interfejsów tego producenta.
Czy Ty wciąż płacisz za efekty, których używasz? Stale rozrastająca się darmowa biblioteka Antelope Audio jest zawsze otwarta dla każdego z użytkowników interfejsów tego producenta.
Czy Ty wciąż płacisz za efekty, których używasz? Nasza stale rozrastająca się darmowa biblioteka, jest zawsze otwarta dla każdego z użytkowników interfejsów audio firmy Antelope Audio.
Czy Ty wciąż płacisz za efekty, których używasz? Stale rozrastająca się darmowa biblioteka Antelope Audio jest zawsze otwarta dla każdego z użytkowników interfejsów tego producenta.
Relacja z warsztatów prowadzonych przez Andrzeja "Andy" Dziadka, dotyczących produkcji muzycznej, które odbyły się w Nebula Studio.
Jeśli chcielibyśmy dzisiaj oddać aurę analogowych, odpowiednio nasyconych nagrań, to tylko budując magnetofon szpulowy. No chyba, że ktoś umiałby zaprojektować tak doskonałą wtyczkę jak Antelope Audio Reel To Reel!
Czy Ty wciąż płacisz za efekty, których używasz? Stale rozrastająca się darmowa biblioteka Antelope Audio jest zawsze otwarta dla każdego z użytkowników interfejsów tego producenta.
Tides From Nebula to zorganizowany zespół. Już od pierwszej próby założyli sobie, że bedą ciężko pracować. Prawie dziesięć lat później są jednym z najbardziej rozpoznawanych zespołów sceny progresywnej, regularnie wydając płyty, jeżdżąc w europejskie trasy, a ostatnio realizując nagrania w swoim Nebula Studio. Pomimo współpracy z takimi legendami jak Zbigniew Preisner, pomimo swojego statusu na polskim i światowym rynku muzycznym, pozostają w pełni niezależni, skromni i po prostu normalni, stając się inspiracją dla wielu muzyków poszukujących własnej drogi i zastanawiających się jak osiągnąć tak dobre brzmienie w studiu, czy na koncertach. Poniżej przedstawiamy rozmowę z Tomaszem “Stołkiem” Stołowskim, perkusistą zespołu, przeprowadzoną dla Musictoolz przez Michała Szuberta. Zdjęcia: Kara Rokita
Wade Goeke, zakładając firmę Chandler Limited, za swój cel obrał odtworzenie brzmienia Abbey Road za pomocą sprzętu, który każdy może mieć w swoim studiu. Poniżej rozmowa, opublikowana pierwotnie na łamach magazynu MusicTech w lipcu 2015 roku.
Powtarzamy powyższe zdanie od momentu założenia firmy w 1998 i chcielibyśmy poświęcić chwilę na wyjaśnienie, co to właściwie znaczy. Mówiąc krótko, kiedy stawiasz wysokiej klasy mikrofon wstęgowy przed instrumentem, wokalistą czy innym źródłem, nagrany dźwięk jest najbliższy rzeczywistemu w porównaniu z wszystkimi innymi typami mikrofonów.